Maj, 2016

Wtorek, 31 maja 2016 · dodano: 14.06.2016 | Komentarze 0

Anonimowo

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 14.06.2016 | Komentarze 0

Zdjęcie licznika zrobione ale pojęcia nie wiem co to była za wycieczka...

Pakowanie włoskie czas zacząć :D

Metalowe ciało obce

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 14.06.2016 | Komentarze 0

Razem z Norbertem pojechaliśmy w rejony zachodnie Łodzi. Długo się zbieraliśmy ale jakoś się udało. Niestety Norbert złapał kapcia i to konkretnego. Potem już szło lepiej. Dojechaliśmy do Rąbienia gdzie się rozstaliśmy. Ja pojechałem dalej do rodziców na działkę. To był mój kierunek jazdy. Zalewajka. Kawa i powrót. Czas naglił gdyż wieczorem Weselicho :)

Do pracy rowerem #55

Środa, 25 maja 2016 · dodano: 14.06.2016 | Komentarze 0

praca

Do pracy rowerem #54

Wtorek, 24 maja 2016 · dodano: 25.05.2016 | Komentarze 1

Do fryzjera i tyle. A komuś to chyba gorąco? 26 stopni ciepła a tu takie ciuchy!

• Sprzęt GT Zaskar

Podjazd zjazd podjazd zjazd - treningowo

Wtorek, 24 maja 2016 · dodano: 25.05.2016 | Komentarze 0

Przygotowania do wyjazdu do Włoch. Typowa jazda treningowa. Zaliczyłem podjazdy przy kapliczkach (wszystkie jak są) potem na Grzybową a przy Łużyku zrobiłem sobie hardcore 9 razy podjazdów i zjazdów to lewą to prawą stroną. Dobra praca nad łydą. Większość w stójce i bez młynka! Potem Norbert nadjechał i wróciliśmy już razem. Czasu nie znam i km z mapy - nie mam licznika przy MTB

Do pracy rowerem #53

Poniedziałek, 23 maja 2016 · dodano: 25.05.2016 | Komentarze 0

Najpierw standard. Po pracy pojechałem do Cykela po dętki i parę gratów na wyjazd. Podsiodłówki miał słabe więc skoczyłem jeszcze do Stopy. 55zł za podsiodłówkę, nie dziękuję. Stwierdziłem, że od kogoś pożyczę i tak na co dzień nie używam tego wynalazku.

Dobre złego początki

Sobota, 21 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 0

Wycieczkę zorganizował Tomasz. Plan był prosty. Spotykamy się na dworcu Łódź Kaliska. Wsiadamy w pociąg do Sieradza. To był nasz punkt wypadowy.
Rano miałem wątpliwości jak się ubrać. Myślałem, że jest zimniej. Więc zabrałem bluzę oraz przeciw deszczówkę (lightpack). Tak na prawdę chciałem sprawdzić jak się spakuję tylko w bluzę i koszulkę. To był test przed Włochami. Wbijać się na Stelvio z plecakiem? Czy to nie faux pas? ;) Po drodze na dworzec i tak spotykałem lepszych agentów - szkoda, że facemasków jeszcze nie założyli.
Jako pierwszy dojechałem na miejsce. Sporo osób tego dnia wybierało się gdzieś na wycieczkę. Pociąg do Sieradza szybko się zapełnił rowerami. Nie pakowałem się do pociągu. Czekałem na chłopaków. Czas odjazdu się zbliżał a nich nie było. Zadzwoniłem do Tomasza. Stwierdził, ze jest za 2min. I w zasadzie prawie mu się to udało gdyby nie to, że chciał przycwaniakować i przejechać przez służbowe tory. Nadjeżdżający pociąg skutecznie mu to wybił z głowy :) Dotarł 7:45 a odjazd był o 7:50. Pixona nadal nie było widać na horyzoncie. Szybki telefon do niego. Okazuje się, że już jest i pyta, który peron. Wpakował się do pociągu 2min przed odjazdem.
Godzinna podróż w ogóle się nie dłużyła. Z Łukaszem dawno się nie widziliśmy. Łukasz z Tomkiem o wiele za długo się nie widzieli. I tak gadaliśmy o wszystkim i o niczym.
Oczywiście padło standardowe twierdzenie:
- Pixon: "chłopaki ale dzisiaj tak lajtowo, żeby przejechać dystans"
- Ja: no tak to będzie moja druga seta w tym roku i pierwsze 200
- Tomasz: no jasne tak 30-40km/h
:D
NO to jazda. Wyszliśmy z pociągu. Szybki sprawdzian jak jechać na Wieluń. Wiedząc co i jak ruszamy. Pierwszy prowadzę ja. 30km/h - utrzymuje tempo. Pobocza brak. Samochody nas wymijają jeden za drugim. Średnia trasa ale innej nie ma. Puszczamy gdzieś przodem tira, żeby się nie męczył. Chwila przerwy na siku.
Zmiana warty. Zaczyna kręcić żelazna łyda Pixon. I tak prędkość wzrosła do 35km/h. Dobrze się kręci. Noga podaje - schowany za kimś mogę tak kręcić. W pewnym momencie robi się jeszcze szybciej. "Panowie gdzie nam się tak spieszy" - krzyczę patrząc na liczniki przy podjeździe 37km/h. 200km w takim tempie to chyba nie da rady!
Chłopaki zwalniają. 33km/h tak możemy kręcić. I tak na zmiany - Pixon (chyba najwięcej z nas w tym dniu pracował) Tomasz i Ja dojeżdżamy na obrzeża Wielunia.
Tomasz wykonuje telefon do właściciela kampera, którym mamy jechać do Włoch. Celem jest przekazanie pewnej kwoty zaliczkowej aby zarezerwować pojazd. Chwila przerwy. Można uzupełnić trochę kalorii.
Okazuje się, że Tomasz nie wypłacił kaski. Lecimy do centrum Wielunia, które okazuje się dosyć ruchliwe. O jest i Biedra. Tam Pixon zaopatruje nas w 1,5L Coli dobre bułki słodke. Zjadamy wszystko dosyć sprawnie. Podczas zakupów z Tomaszem patrzymy co mi tak obciera w przednim kole przy hamowaniu. Niestety nic nie znaleźliśmy. Grr. Wkurza nie to :)
Po posiłku ruszamy z powrotem do miejsc umówionego na przekazanie kaski. Tym razem Tomasz znika a ja z Pixonem próbujemy rozwiązać problem hamulców i pozycji mojej kiery. Trochę kręcenia trochę marudzenia i jakoś poszło. Hamulec jak tarł z przodu tak trze :P
cdn...
ciąg dalszy na szybko....

Potem już tylko prosta do Bełchatowa i okolic. Zwiedziliśmy punkt widokowy w najbogatszej gminie Polski.
Chwila na jedzenie pomidorek i bułeczka. Niektórzy preferowali kefir cole i przeterminowane żele energetyczne.
Następnie kierowaliśmy się na podjazd pod Górę Kamieńsk. Niestety pech dopadł tym razem mnie. Pękł mi hak przerzutki. Koniec jazdy. Koniec marzeń o pierwszej dwusetce w tym roku. Nie udało się.... ehh bardzo tego żałowałem. Nawet już mnie nie obchodziło, ze czeka mnie wydatek na hak. Żal i smutek ogarnął mnie, że nie pojadę dalej. Chłopaki zrobili podjazd a ja w tym czasie wykonałem parę telefonów po rescue team.
Po chyba 7 telefonie udało się!  Dzięki Piotr Okras.!
Kazałem chłopakom zmywać się ja i tak już dalej nie pojadę. Chłopy pojechali a ja ruszyłem z buta  kierunku autostrady. Zrobiłem jakieś 4km z buta bluzgając pod nosem, że nie jadę dalej. I tak skończyła się moja wycieczka. Piotr podjechałem zapakowałem rower i do domu.
Szczęście w nieszczęściu, że stało się to tutaj a nie we Włoszech, które już za tydzień!

Traska od Tomasza https://connect.garmin.com/modern/activity/1177911891

Do pracy rowerem #52

Czwartek, 19 maja 2016 · dodano: 23.05.2016 | Komentarze 0

Wieczorne MTB

Czwartek, 19 maja 2016 · dodano: 20.05.2016 | Komentarze 0

Nie wziąłem licznika. Nie wiem ile jechaliśmy. Znam tylko km.
Wycieczka z Ania i JJem. Na początku było mi zimno ale gdy tylko wjechaliśmy w las i zrobiliśmy pierwszy podjazd od razu zrobiło się cieplej. Norbert zadzwonił, że jest na parowach i złapał gumę. Pojechaliśmy tam i udało się spotkać. Trochę razem pokręciliśmy. Zawitaliśmy na punkt widokowy potem singletrackiem na północny zachód. Tu JJ prawie zaliczył glebę aż się odwróciłem bo myślałem, że ktoś już leży. Na szczęście wyszedł z tego cało. Pożegnaliśmy się z Norbertem (kręcił od 19). Zrobiliśmy chwilę na "doubranie" się gdyż strasznie zimno się zrobiło. Następnie ruszyliśmy w kierunku Klęlku, żwirowni i  szuterków po drugiej stronie Zgierskiej (droga na Stryków).  Okazuje się, ze budują tam tor wyścigowy. Więcej tutaj: http://autoblog24.pl/2016/04/tor-wyscigowy-lodz/
Zaczęło się ciemno robić więc ruszyliśmy w kierunku domu. Trzymaliśmy cały czas dobre ale nie za mocne tempo. W sam raz. Wróciliśmy fajną naszą ulubioną drogą powrotną wzdłuż Łagiewnickiej. Przyjemne kręcenie!

A koksownik @xanagaz woli jeździć sam na jakimś dziwnym koksie. Chyba od tego małe jajka się robią lepiej tego nie brać ;)