Październik, 2013

Inżynierowie Foxa postarali się! Płock Wyszogród Płock

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 0

Grzechu (Owurac), Tomasz (Xanagaz), Jj (JU) i ja wybraliśmy się do Płocka by tam zwiedzić te piękne okolice.

Opis i zdjęcia soon.

Kategoria >100km

Bikeworken #146

Piątek, 18 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 0

Tylko do pracy ponieważ z pracy już brałem Kangoora na sobotnią wyprawę do Płocka.

• Sprzęt Staiger Commodore

Bikeworken #145 - k... co za dzień!

Środa, 16 października 2013 · dodano: 16.10.2013 | Komentarze 1

Do pracy jechało się nad wyraz dobrze. Bez problemów dojechałem i to dobrym czasie. Następnie w pracy jak to w pracy urwanie głowy. Bywa. Potem musiałem jechać na Miedzianą i Tatrzańską. No cóż na Przybyszewskiego jakiś kurwa debil pasażer samochodu, który stał na światłach stwierdził, że sobie ów z samochodu wysiądzie. I tak otworzył drzwi, że wpierdoliłem się na nie centralnie. Poleciały k... c... i inne. Facet od razu mnie przeprasza. Że nie chciał itd itp. W sumie trochę zszokowany pobluźniłem jeszcze i pojechałem dalej. Później się zorientowałem, że boli mnie palec u ręki, bark i kolano. Ale na spokojnie dojechałem na Tatrzańską. Odebrałem książkę i obrałem powrót do domu wzdłuż Kopcińskiego. Na spokojnie dojechałem do Arturówka gdzie porobiłem kilka zdjęć. Odpocząłem od tego zgiełku, który mnie przytłoczył w centrum. Przyjemność. Pięknie dziś tam było. Wróciłem do domu. Spakowałem kierę i mostek do wysłania. Podjechałem pod paczkomat. K... znowu problem tym razem nie wysyłał kodów sms. Stałem tam z 30min na infolinii i próbowaliśmy coś zadziałać. Niestety się nie udało. Tylko mnie wyziębiło nic innego. Wróciłem do domu. Dostałem smsy z kodem. Face palm... zjadłem chwile relaksu na kanapie i wyruszyłem na basen i saunę. Udało się po drodze wysłać paczkę. Paczkomat już działał. Po drodze na basen jakiś dwóch debili coś tam chciało ode mnie powiedziałem spierdalaj do jednego i sam zacząłem spierdalać. I tak gdzieś wjechałem w ciemny zaułek gdzie wystawał piękny krawężnik, którego nie zauważyłem i przepierdoliłem się przez kierownice. Mówię sobie co mnie k... jeszcze dzisiaj spotka. Naszczęście już wszystko było w jak najlepszym porządku. Podsumowanie dnia. Boli mnie bark i mam nie złego siniaka na kolanie. Pierwsza kraksa z udziałem samochodu zaliczona. Mam nadzieje, że była to ostatnia!

Packzomaty postawione są na windowsach xp, 266mhz procki 180mb ramu :D

Chciałem mu zrobić ładne zdjęcie to się przewrócił.

Bikeworken #144

Wtorek, 15 października 2013 · dodano: 15.10.2013 | Komentarze 2

Standardowo do pracy. Ciepło. Fajnie. W czasie pracy dzwoni Darty czy nie wybiorę się na jeżdżenie. Niestety coś w sobotę skrzypiało GT musiałem to zrobić na przyszłą sobotę. Później czasu nie będę miał. Jestem ciekaw czy to było coś z kasetą. Rozkręcone przesmarowane. Zobaczy się. Najgorsze jest to, że obiawy po parunastu kilometrach się pojawiały. Teraz nie mam jak tego sprawdzić. A na sobotę szykuje się wyrypa. Zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieje, że naprawione. Jak nie trzeba będzie dać do doktora... ale nie Maćka ;)
Rx też kiedyś będę musiał zrobić. Ustawić je żeby nie obcierały. Challange acceptted as always but result is the same ;)

Bikeworken #143

Poniedziałek, 14 października 2013 · dodano: 14.10.2013 | Komentarze 0

Do pracy. Dzisiaj trzeba było mieć oczy dalekiego zasięgu. Mgła straszliwa. Jakoś dałem radę. Przy powrocie spotkałem Jja. Wieczorem do Casto i do paczkomatu dwa razy.

Po pępkowym jest kac.

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 0

Budzę się o 8. Omg, idę dalej spać. Budzę się o 10. Omg nie idę spać. (szybka kanapka i 2 aspiryny). Telefon o 11. Barto jak tam? Spoko jeszcze godzinka i dam radę. Pobudka o 12. Śniadanie, kawa. Huh nie no muszę wyjść. Godzina 13 jestem już na bajku. Chłopaki pojechali do Brzezin na XCO Junior Cup. Ja kieruję się też w kierunku Brzezin ale jadę do Natolina. Wieje strasznie. Tempo mam 20-21km/h. Po 30min wypociłem co potrzeba ;). Dojechałem do siostry. Tutaj czekał na mnie pyszny obiad zupa dyniowa, frytki domowej roboty oraz schabowy z grzyba boczniaka. Mmmm pychota. Godzina lekko po 16 dostaję tel. od Jj, że ruszają z Brzezin. Umawiamy się, że będą jechać czarnym szlakiem. Tak też zebrałem się na czarny szlak. Spotkaliśmy się na budowie autostrady za Byszewami. I tak w ekipie Doktor, Jj, Adam i (nie pamiętam imienia) dojechaliśmy do Kalonki. Tam Doktór i nie pamiętam imienia (sorry) kierują się na marmurową a my dalej na Łagiewniki. Godzina 18 i jestem w domu. Nawet nie źle wyszło jak na dzień na kacu. Rower na wszystko ;)

Uwielbiam widok po zjeździe za radarem

Bikeworken #142

Piątek, 11 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 0

Do pracy a potem po pracy na saune i basen. Szybki powrót, przebieranie i na pępkowe.

Powiem tyle: we are sending love message to the world!

• Sprzęt Staiger Commodore

Bikeworken #141 + urodziny Doktora + po tarcze.

Czwartek, 10 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 1

Najpierw do pracy. Potem podjechał Doktor. Ruszyliśmy w kierunku Piłsudskiego 187 do MCSport po tarcze. Ale najpierw podziwialiśmy "uroki" trasy W-Z. Masakra. Potem wskoczyliśmy na chwilę do sklepu. Szybkie wejście do MCSport i ruszyliśmy na dworzec Łódź Widzew. I tam chwila na ciasto chipsy i piwko. Jednym słowem urodzinowe przyjęcie pod drzewem. Sto lat Doktor niech Cię rower niesie!
Po spotkaniu jeszcze wstąpiłem na sekundę do rodziców.

Sto lat Doktor!!!

I tak sobie wisi...

Środa, 9 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 2

Po pracy wyskoczyłem do Łagiewnik pośmigać. Typowo wyżyć się w tereni. Trochę podjazdów, trochę zjazdów. Przyjemny ciepły wieczór. W lesie pełno liści więc kolorów od groma. Jeszcze przed wyjście zrobiłem dalszą część rewolucji czyli w końcu wieszak na rower jest :)

A tak było w lesie:

i tak:

a mój kot relaksuje się tak:

Bikeworken #140

Wtorek, 8 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 0

W zasadzie też nie pamiętam... po pracy do casto robić rewolucję w domu ;)