• Sprzęt GT Avalanche 2.0 Disc

Ciężka pobudka, kaloryfer, chleb ze smalcem piwo, deszcz, grzmoty i gleba !

Niedziela, 29 lipca 2012 · dodano: 30.07.2012 | Komentarze 0

Po ciężkim wieczorze sobotnim ciężkie wstawanie. 9:20 fejsbuk - wiadomość 10 na kaloryferze omg. Full of energy wstaje i się szykuje. Dzwonie do Tomka, spóźni się ufff. Dojechałem 10:20. Tomek zaplanował przejazd czerwonym szlakiem. Ruszamy po przesmarowaniu łańcuchów. Po 30km zagrzmiało. Decydujemy się na powrót do "parówy" na chleb ze smalcem i piwko. Skończyliśmy konsumpcję i słońce wyszło. Mieliśmy już zaplanowanej trasy nie robić. Ale naszła nas ochota i wróciliśmy na szlak. Szybko intensywnie i przyjemnie. Popas w Białej i okolicach czyli Tiger i Grzesiek Toffi. Potem dalej jak na mapie. Dobre tempo, parno gorąco i intensywnie. Tak lubię a co ! Niestety w pewnym momencie ładna pogoda załamuje się. Wyjeżdżamy z lasu 2km przed Aleksandrowem i następuje oberwanie chmury. Ukrywamy się pod daszkiem, którego jest tyle co kot napłakał... robi się ciut zimno i nie przyjemnie. Burza co raz głośniejsza. Postanawiamy szybko dojechać do Aleksa do Biedry na jakiś popas i przeczekanie deszczu i burzy. Po krótkiej chwili przejaśnia się. My najedzeni sprawdzamy trasę na mapie i decydujemy, że jedziemy dalej czerwonym. Miałem jechać do rodziców na Żabiczki ale przemoczony i brudny postanawiam jechać na Łódź. Jedziemy przez Piaskową Górę wszystko pięknie tyle, że na zjeździe miałem nie przyjemną glebę. Mokre, wysoko wystające korzenie przy zablokowanym amorze to nic fajnego. Opona mi się ześlizguje i upadam na mój nieszczęsny nadgarstek. Auć... korona korby wbija mi się w łydkę. Na szczęście szybko wstaje i widzę przerażenie Tomka nic nie mówi. W sumie gorzej wyglądało niż się stało. Przeżyję. Jedziemy dalej. Kierunek lody na Złotnie. Całujemy klamkę. Brak planu zmusza nas na rozstanie. Zegnamy się i ruszamy każdy w swoją stronę. Lubię takie intensywne dobre dni rowerowe. Piękna rzecz.