• Sprzęt GT Avalanche 2.0 Disc

Wielkosobotni wypad - samotnie

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 0

Tak w skrócie Rado>Klęk (straszny w mordewind aż miałem zrezygnować z wycieczki)>Michałówek>KoloniaDobieszków tutaj fotka:
Kolonia Dobieszków - popas © tenbashi

Dobieszków>Borchówka>czarnym szlakiem koło Niecek>Bukowiec>Dąbrowa>potem z czarnego szlaku w zielony przez Wódkę tutaj fotka:
Wódko pozwól żyć © tenbashi

dalej Dąbrówka (oj jaki fajny zjazd) Borki > Nowy Imielnik > Dobra Nowiny > taras widokowy na Klęk tutaj fotka:
Taras Widokowy na Klęk © tenbashi

dalej Moskule Kapliczki - jakie moje zdziwienie jak zobaczyłem, że w Kapliczkach nie można nabrać wody, a specjalnie tu przyjechałem (sic a tyle razy jestem pod Kapliczkami) dojazd do wody przy Kościele. Tłumy ludzi, lans ciuchów, samochodów bogactwa ! Miałem wracać Łagiewnikami i Arturówek ale ze względu na tło wróciłem "bokami".
W wpisie nie ma wycieczki popołudniowej z Nati (10KM na mieszczuchu) Zgierska>Sikorskiego>Łagiewnicka>Warszawska>Arturówek>Rado.