Ldzań i Talar zaliczony na szosie!

Sobota, 22 sierpnia 2015 · dodano: 25.08.2015 | Komentarze 2

Specjalnie pojechałem szosą do Zofiówki abym mógł potem z rana wypocić co nie co. Ciężko było ruszyć mimo oszczędzania się poprzedniego wieczoru. Sen dla mnie jest bardzo ważny. Zarwę chociaż trochę noc i rana nie jestem świeżakiem.
Mimo wszystko ruszyłem. Kierunek Ldzań i Talar.

Pogoda idealna do jazdy. Lekki wietrzyk. Temperatura nie za duża. 24C.
Szoska sama jedzie :)

Trasa Ldzań Talar Buczek jest "przekozacka". Muszę to powtórzyć. Od Buczka w stronę Łasku zaczyna mocno wiać. Do tego momentu średnia nie schodzi poniżej 30km/h. Potem zaczyna brakować sił.

Gdzieś między Łaskiem a Lutomierskiem (chyba :P)

W Lutomiersku łapie mnie kryzys jakiego dawno nie miałem. Może dlatego, że dobrze nie zjadłem po drodze. Tylko banan, baton i bułka. Jednak po imprezie lubię dobrze zjeść. Trzeba było to zrobić mój błąd.

Kawa na Orlenie stawia mnie na nogi. Chwilę odpoczywam. Zjadam batona i ruszam przez Babiczki do Konstanynowa (granica) i Szczecińską na Rado. Wiatr mocno mnie zmęczył w Babiczkach. Opadam z sił. Ledwo dojechałem do domu :) Nauczka trzeba jeść jak się jeździ. O!