• Sprzęt GT Zaskar

Serwis Reby

Piątek, 2 stycznia 2015 · dodano: 02.01.2015 | Komentarze 3

Dziś odbyło się bez jazdy ale za to na nowy sezon razem z Grzesiem (Owurac na fr.org) poczyniliśmy serwisy dla naszych Reb. W przyjemnej atmosferze zrobiliśmy co trzeba. Amory gotowe na Nowy Rok :)

W ferworze pracy oczywiście nie zrobiłem za dużo zdjęć. Praktycznie w ogóle ale Rebka chodzi jak nowa a w środku nie było żadnych niespodzianek. Blokada skoku też działa i działała wcześniej tylko się wkradł czeski błąd.  Jeszcze parę rzeczy trzeba zrobić przy GT. Powoli do przodu :)

Reba pod choinkę ;)

ramboniebieski
| 23:15 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Dzięki, skorzystam
tenbashi
| 20:57 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Polecam ten wątek na fr.org bardzo rzetelnie i rzeczowo opisane. http://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-kompleksowy-serwis-od-a-do-z/
ramboniebieski
| 20:55 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj Ja muszę oddać mojego Recona do serwisu. Zniknęła w nim blokada i chcę dołożyć popLocka. Sam nie dam rady-nigdy nie miałem okazji choć zobaczyć jak to się robi. Samemu byłoby taniej, ale nie mam się gdzie nauczyć, a chętnie bym to zrobił. Boję się, że go zepsuję. Gratuluję serwisu, Pozdro:))