• Sprzęt GT Zaskar

Na Syberię przez 4 lasy.

Sobota, 11 października 2014 · dodano: 13.10.2014 | Komentarze 0

Za późno zorientowałem się, że stravka nie nagrywa. Dlatego trasa jest ucięta. Starałem się jechać terenowo. Nie zawsze jednak się to udawało. Spokojnie kręciłem bez napinki. Koncentrowałem się na samej przyjemności z jazdy. Pogoda sprzyjała. Ba nawet było ciut za gorąco. W trakcie jazdy Siostra zadzwoniła bym wpadł na obiad. Nie omieszkałem skorzystać i przy okazji zjeść deser ;)
Nie będę się rozwodził nad tą wycieczką. To była czysta przyjemność po prostu pojeździć. Aha i jeszcze zmierzyłem się z mostkiem (dawno mnie tu nie było), który zawsze przechodziłem. Tym razem przejechałem go z jednej i drugiej strony (po kilka razy, z tej drugiej strony jest o wiele trudniej) - ot tak poćwiczyć technikę jazdy.  Przejechałem lasy: Łagiewnicki, koło Dobieszkowa, Parowy Janinowskie oraz Wiączyński. Odwiedziłem stare i odkryłem nowe fajne tereny.  To był dobry rowerowy dzień :)
A wieczorem LMF i tłumy ludzi. No i Polska wygrała z Mistrzami Świata 2:0 w Piłce Nożnej! Coś niebywałego!