• Sprzęt GT Zaskar

Ręczno wreszcie zaliczone.

Sobota, 5 lipca 2014 · dodano: 06.07.2014 | Komentarze 2

Ręczno - kierunek, który mieliśmy już nie raz zaliczyć. Wreszcie się udało. Pobudka znośna bo o 7. O 8:10 jestem u Jj i pakujemy rowery. Chwila jeszcze sprawdzenie mapy by jak najkrótszą drogą dotrzeć do no właśnie. To też było pytanie czy Moszczenica, Piotrków czy Ręczno. Padło na Moszczenicę.
Chyba o 9:30 jesteśmy na miejscu. Zatrzymujemy się przy Biedronce. "Raczymy się" jakimś strasznym polskim hiphopem z głośników nawiedzonego pana z jeepa. Jj krzyczy jedźmy bo nie zniosę tego ścierwa. Nie dziwie mu się też ledwo to zniosłem.
I tak żeśmy zapierdalali do Ręczna aż się kurzyło bo czas nas gonił. Jak dojechaliśmy do Ręczna baliśmy się, że idzie burza. Więc obraliśmy kierunek północ. I znowu zapierdalanie bo trzeba było zdąrzyć gdyż Jj niefortunnie umówił się, że będzie z powrotem o 18:30. Tak więc przy małym błądzeniu w dwóch miejscach wpakowaniu się w ostre kszaczory dojechaliśmy z powrotem do Moszczenicy.
Ot taka wycieczka!

track:

panoramki by JJ
Kategoria >100km

tenbashi
| 11:50 wtorek, 8 lipca 2014 | linkuj Właśnie znam te okolice z Bikeorientu. Widziałem ludzi relację. A miałem ochotę wziąć w tym udział. Nie było mi jednak po drodze. Tereny wypas chociaż nie do końca jeszcze zwiedzone ale to już będzie opisane w relacji.
Pixon
| 11:47 wtorek, 8 lipca 2014 | linkuj Fajne tereny w 2009 jeździliśmy tam na bikeoriencie u Banaszkiewiczów, bardzo miło je wspominam :)