demvari do Łagiewnik. " href="http://tenbashi.bikestats.pl/99742,Wypad-z-demvari-do-Lagiewnik.html">

Słowem wstępu. Pierwszy

Niedziela, 6 lipca 2008 · dodano: 17.08.2008 | Komentarze 0

Słowem wstępu. Pierwszy wypad po ciężkiej grypie jelitowej. Nie miałem czasu wcześniej wpisywać i niestety umknęło mi ile dokładnie przejechaliśmy i w jakim czasie.

WYcieczka:

Wypad do Sulejowa. Zaczęło się od pomysłu wieczornego poprzedniego dnia na imprezce. Ledwo wstałem z wiadomych przyczyn ;) i goniłem chłopaków (JJ i SmartA) samochodem do Tomaszowa (wyjechali 30min wcześniej). Poczekali na mnie i ruszyliśmy.
Zaczęło się niewinnie:

Potem przystanek przy Pilicy:

Plan był jeden przejechać dookoła zalewu.

Niestety nie daliśmy rady czasowo musieliśmy wracać. Oczywiście zero asfaltu cały czas teren praktycznie przy brzegu zalewu. Strasznie ciężko i wolno ale trudny teren to najwspanialsza rzecz. Mamy zamiar to powtórzyć.
A to postój - jeszcze wierzyliśmy, że się uda:

P.S.
www.smarta.blogspot.com a tu zdjęcia z mojej wymiany dętki - świetne foty!
P.S.2 Polecam kąpiel w Pilicy, cóż za ciepła woda. Kąpiel dała nam drugi bieg na powrót!