• Sprzęt Staiger Commodore

Szczęśliwego Nowego Roku

Środa, 1 stycznia 2014 · dodano: 07.01.2014 | Komentarze 3

Wyskoczyłem na szybkie przewietrzenie się po kapitalnej sylwestrowej zabawie na wi-ma.org.
Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku co by Nowy był lepszy!
Trasa na dole. Zacząłem używać endomondo ze względu na większą ilość społeczności. Ogólnie gorsze to niż strava ale tutaj liczę tylko na zapis trasy nic więcej. Nie traktuje tego jako zapisuj km itp. gdyż zupełnie nie pokrywają się z tym co zapisuje licznik.

Najpierw podsumuje rok 2013:
Wszystkie kilometry: 7402.61 (teren:  +- 30km. Mniej więcej. Czasem czegoś nie wpisałem lub zapomniałem jaki miałem dystans.
Czas aktywności: 352h 23min
Średnia prędkość: 21.01 km/h (zmniejszyła się co do roku 2012 - siakieś to dziwne ;) )
Wycieczek: 263 (poprzedni rok 185)
Najdłuższy dystans 376km w 16h16min - wycieczka nad morze Jantar 2013 :D

Założenia na 2014:
1. Nie zakładam ile przejadę. Sądzę, że będzie to mniejsza ilość ale bardziej intensywnie przejechane. Planów na razie nie zdradzam, wyjdzie w praniu.
2. Nadal polepszać skilla w mechanice rowerowej (trochę odpuściłem w sezonie 2013 czego bardzo żałuję)...
3. Chciałbym więcej w górach pojeździć :D
4. Dobrze się bawić jak zawsze!

Xanagaz
| 18:07 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Wbij jakiś temat to kondycja się polepszy :)
tenbashi
| 21:20 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj Jak nie załapię zapalenia oskrzeli od laski to jak na razie tak, dziękuję. Dzisiaj mieszczucha odebrałem z serwisu. Torpedo jak nowe. Jutro testy, chociaż dzisiaj kawałek się przejechałem Powiem tak moja kondycja równa jest zeru :]
Xanagaz
| 19:59 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj Zdrowy?